יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

אני חוזר הביתה

2/8 - 4/8
ביום שני בצהריים עלינו על אוטובוס לכיוון המעבורת שתוציא אותנו מקוסמוי. מאותו רגע הרגשנו כמו חבילה בדואר העוברת ממקום למקום, בלי באמת לדעת איפה היא או מה היעד הבא בדרך:

• אוטובוס מהמלון למעבורת
  • ממעבורת לאוטובוס עד ל Surat Thani
  • הליכה לסוכנות לאישור כרטיס
  • נסיעה בטרנזיט למקום המתנה אחר
  • המתנה
  • נסיעה באוטובוס לילה לבנגקוק
  • הגעה לבנקוק, מרחק עשרדקות הליכה ברגל מרחוב הקאו-סאן

את הזהות שלך ונקודת המעבר מסמנת מדבקה אותה אתה מקבל מכל סוכן בדרך. ביום שלישי בבקר הוריד אותנו האוטובוס במרחק הליכה של כעשר דקות מהקאו-סאן. הגענו למלון שלנו וצנחנו עייפים על המיטות. סך הכל הדרך עברה יותר טוב משחשבתי. חלקנו הצליחו לישון, האחרים פחות ובעיקר שמחנו להיות אחרי.

את היום העברנו בסביבות בית חב"ד בסידורים אחרונים והשלמת קניות. בלילה יצאנו עמיחי ואני לסיבוב קצר. עמיחי קנה חולצות, ואני התישבתי לטיפול פנים מקיף כולל מלפפונים על כל הפנים!!
יש לנו עוד יומיים בבנגקוק ואחריהם טיסה לארץ. כולם מאוד מתרגשים. תמר, שלא זוכרת כלום מהבית בארץ, קיבלה תאור מפורט על מה מחכה לה שם והיא כבר מחכה לסבים והסבתות, ומשפחה, לחברים אך בעיקר למשחקים, לאמבטיה גדולה ולבריכה.
עומר כבר רוצה לחזור לחברים ולראות מה זה כיתה א'.
גלעד רוצה להפתיע את החברים שלו ולכן הוא גילה להם שהוא חוזר, אך לא את היום המדוייק.
אסף רוצה שכבר נהיה ביום ראשון על הבוקר בהושעיה כדי להשתתף בטורניר הכדורגל של השבט, וכנראה שהפעם הבאה שנזכה לראות אותו יהיה בטיול הבא שנארגן למשפחה...
ואנחנו? אנחנו חושבים על הדברים שהולכים להשתנות ומפנטזים כבר על הטיול הבא...

ביום רביעי בצהריים יצאנו לחגוג את סיום הטיול בהחלקה על הקרח. נסענו בסירת אוטובוס על התעלה עד סמוך לאזור הקניונים של בנגקוק והלכנו ל Central World- קניון יוקרתי, שבו גם משטח קטן להחלקה על הקרח. הבנים עלו להחליק והבנות תצפתו וצילמו. אחרי שעה מעייפת ומהנה מאוד, בה כולם הצליחו לגלוש - ברמה זו או אחרת, המשכנו לסופר ענקי בבנין ממול. עוד קצת קניות וחזרנו לבית חבד בסירה ובטוקטוק.

בסירת התעלה. הכרטיסן עומד מחוץ לסירה ואוסף את הכסף

פקק אופייני לבנגקוק

אכלנו ארוחת ערב במסעדה הצמחונית הטעימה, שגילינו בקאו-סאן
בשעה 00:30 יצאנו בטיסה מבנגקוק לעמאן. בעמאן היינו צריכים לחכות כמה שעות והועברנו למלון צמוד לשדה התעופה, שם העברנו את הזמן במנוחה וצפייה בטלוויזיה.
טיסת ההמשך מעמאן לישראל היתה מדהימה. היא ארכה חצי שעה בלבד והמטוס טס בגובה נמוך, כך שזכינו בתצפית מדהימה על הארץ - ים המלח, מדבר יהודה, ישובי יהודה ושומרון, מודיעין, סיבוב מעל תל-אביב וסוף סוף נחיתה מרגשת בארץ.

תמר בשדה התעופה בעמאן

מעל ים המלח

בית-אל

שדה התעופה בן-גוריון

קו החוף של תל-אביב

אחרי 285 ימים של נדודים, נחתנו בישראל בסביבות 12:00 בצהריים ואחרי זמן קצר התרגשנו מאוד לפגוש את המשפחה בשדה התעופה. אחרי החיבוקים והנשיקות התיישבנו וחגגנו לאסף את יום ההולדת, שחל באותו יום.

סוף סוף עם סבתא וסבא
נשתדל להוסיף סיכומי טיול בימים הקרובים...